tisdag 9 februari 2010

Lagar jag inte mat längre, eller...?

Det kan ju verka som om Zazza har slutat laga mat, då matbloggen har blivit grymt negligerad det senaste halvåret eller så. MEN, så är inte fallet - jag lagar mat varje dag (om nu även havregrynsgröt, ostmackor och flingor med mjölk räknas)! Emellanåt glider det ned en påse fryst finduspytt eller ännu hellre, en säck fryst laxpasta med nån smarrig sås och tomater från frysdisken. Kulinariska höjdpunkter är det ont om just nu... men det lär säkert återkomma.

Jo, det blev ju en supergod köttfärssås till spagettin för några dagar sedan - men tyvärr har jag redan glömt hur jag gjorde. Minns i alla fall att jag hade balsamvinäger i - mmmmumma, var det faktiskt och så massor med vitlök förstås.
Vi hörs!
/Zazza

1 kommentar:

  1. Tungt, men antar att det kan måsta bli lite enklare matlagning i perioder.
    Tror fröken Dill

    SvaraRadera